بهترین تکنولوژی های روز دنیا


one-plus-two

وان پلاس : زمان تغییر فرا رسیده ، تکنولوژی را به لرزه در می آوریم

شرکت چینی وان پلاس خوب می داند چگونه جلب توجه کند.شاید یکی از دلایلی هم که گوشی وان پلاس وان این شرکت اسم و رسم زیادی پیدا کرد همین ویژگی باشد.این کمپانی به تازگی توییتی را منتشر کرده که در آن گفته ” زمان تغییر فرا رسیده در تاریخ ۱ ژوئن تکنولوژی را به لرزه در می آوریم ” ! آیا وان پلاس با این توییت می خواهد ما را برای معرفی گوشی OnePlus 2 آماده کند ؟متن توییت وان پلاس به شرح زیر می باشد :

ما همیشه به دنبال تغییر و تحول در عرصه‌ی تکنولوژی بوده‌ایم و به همین منظور در تاریخ اول ژوئن می‌خواهیم تکنولوژی را به لرزه در بیاوریم.

همانطور که در عکس مربوط به این توئیت ( عکس اول پست ) نیز مشاهده می‌کنید عبارت ” زمان تغییر فرا رسیده” دیده می‌شود.

در تصویری که در این توئیتر آمده شاهد یک گوشی هوشمند هستیم که نصف آن مشخص نیست. شاید One Plus Two دارای یک قلم خاصی باشد و یا قرار است تکنولوژی جدیدی در طراحی گوشی به کار گرفته شود. حال اگر توئیتر One Plus به چیز دیگری اشاره داشته باشد آن محصول چه چیزی می‌تواند باشد؟

شاید افراد خوش بین به دنبال یک ساعت هوشمند از این کمپانی چینی به همراه قیمتی معقول باشند. این ساعت هوشمند می‌تواند با سیستم عامل اندروید ویئر کار خود را آغاز کند و سنسور‌های مختلفی نظیر سنجش ضربان قلب را به همراه داشته باشد. ممکن است این کمپانی هدست واقعیت مجازی را در این تاریخ معرفی کند که باز هم با قیمتی مناسب بتواند رقیب قدرت‌مندی برای دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه باشد.

اما افراد بدبین بدون شک این شعار را فقط جنبه‌ی تبلیغاتی دانسته و این کار OnePlus را برای جلب توجه خود کمپانی می‌دانند. شاید کمپانی OnePlus با معرفی گوشی جدید خود و کاهش قیمت نسخه‌ی قبلی OnePlus بتواند تغییری را نه در تکنولوژی بلکه در فروش خود شرکت ایجاد کند.

انتظار می رود گوشیOne Plus 2 ، پردازنده Snapdragon 810، سه گیگابایت حافظه رم و همچنین دوربین ۱۶ مگاپیکسلی داشته باشد. احتمالا از نظر قیمتی نیز این گوشی کمی گران تر از One Plus One باشد.

پیش از این هم شایعه شده بود که وان پلاس بیستم آوریل ( ۳۱ فروردین ) از پرچم دار جدید خود رونمایی خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد.به هر حال تنها دو روز به اول ژوئن باقی مانده و باید صبر کنیم و ببینم این کمپانی چینی با چه محصولی می خواهد تکنولوژی را به لرزه در آورد !


[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : ] [ نظر شما : ]
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]