شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

جهان مطلب

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آموزش ساخت gmail

Gmail-logo-color - گروه فنی مهندسی زرین هور

جیمیل (Gmail) :

جیمیل (Gmail) یک سرویس مبتنی بر ایمیل بوده که توسط شرکت گوگل توسعه پیدا کرده است. کاربران با ساخت حساب کاربری جیمیل، یک گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پیام را دراختیار خواهند گرفت. البته جیمیل قابلیت‌های بسیار زیادتری دارد و همین ویژگی‌ها توانسته محبوبیت آن را در میان کاربران، افزایش دهد

چگونه جیمیل بسازیم؟

ساخت یک حساب کاربری جیمیل، نیازمند طی کردن چند مرحله و ثبت برخی اطلاعات است. ما در این روش، ساخت یک حساب کاربری جیمیل را گام‌به‌گام به شما آموزش خواهیم داد.

۱: ابتدا یک مرورگر را باز کرده و وارد وب سایت جیمیل شوید. شما می‌توانید این کار را با تمام مرورگرها در کامپیوتر یا مک انجام دهید.

۲: در ادامه روی گزینه ایجاد یک حساب کاربری (Create an Account) کلیک کنید؛ یک گزینه قرمز در صفحه وب سایت جیمیل که در گوشه سمت راست قسمت بالا قرار دارد. این گزینه زمانی‌که تاکنون با مرورگر خود وارد حساب کاربری جیمیل نشده باشید، نمایش داده می‌شود. در صورتی که از قبل در یک حساب کاربری جیمیل وارد شده‌اید، باید روی تصویر پروفایل کلیک کنید و گزینه افزودن حساب کاربری (Add Account) را مجددا انتخاب کنید. در ادامه روی گزینه Use another Account و سپس Create Account کلیک کنید.

۳: در فیلد Name، باید نام خود را وارد کنید.

چگونه جیمیل بسازیم؟

۴: در کادر دوم که پایین کادرهای Firs Name و Last Name قرار دارد، باید یک نام کاربری اختصاصی قرار دهید؛ این نام اختصاصی به‌عنوان آدرس ایمیل شما شناخته می‌شود. در صورتی که نام موردنظرتان را برای حساب کاربری وارد کردید، اما یک خطا ظاهر شد، باید بدانید که نام موردنظر شما توسط کاربران دیگر مورد استفاده قرار گرفته و دیگر امکان تأیید مجدد آن وجود ندارد. واضح است که دو شخص نمی‌توانند یک آدرس داشته باشند و این خطا هم به همین علت ظاهر می‌شود.

۵: در ادامه باید رمز عبور حساب کاربری جیمیل خود را تعیین و در نهایت، تأیید کنید. در کادر Password، رمز عبور موردنظرتان را وارد کنید و در فیلد Confirm، باید مجددا آن را برای تأیید وارد کنید. توجه داشته باشید که رمز عبور جیمیل، حداقل ۸ کاراکتر بوده و باید شامل کلمات کوچک، کلمات بزرگ، اعداد و کاراکترهای مخصوص باشد تا بدین ترتیب، بتوان گفت از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

۶: روی گزینه Next کلیک کنید؛ یک گزینه به رنگ آبی که در سمت راست قسمت پایین مشاهده می‌شود.

۷: یکی دیگر از مراحل مهم در ساخت جیمیل را می‌توان وارد کردن شماره تلفن دانست. با اینکه می‌توانید از آن عبور کنید، اما پیشنهاد می‌کنیم شماره تلفن خود را برای مواقع اضطراری، وارد کنید. برای این کار، ابتدا موقعیت مکانی خود را مشخص کرده و سپس شماره تلفن را وارد کنید. علت اصلی وارد کردن شماره تلفن هنگام ثبت‌نام و ساخت جیمیل، رعایت موارد امنیتی بوده و برای سایر کاربران، نمایش داده نخواهد شد.

چگونه جیمیل بسازیم؟

۸: در ادامه می‌توانید آدرس یک ایمیل دیگر را با هدف ریکاوری، وارد کنید. در پایین کادر شماره تلفن، امکان وارد کردن یک آدرس ایمیل دیگر به منظور بازیابی حساب کاربری جدید، وجود دارد. در صورتی که پسورد جیمیل خود را فراموش کردید، این آدرس ایمیل می‌تواند برای ریکاوری پسورد جیمیل، عالی باشد. البته شما می‌توانید آدرس ایمیل را هم مشابه شماره تلفن، وارد نکنید، اما شدیدا توصیه می‌کنیم که این کار را برای مواقع ضروری انجام دهید.

۹: از منوی کشویی کادرها برای وارد کردن ماه و تاریخ تولد خود، استفاده کنید. برخی از سرویس‌های گوگل نیازمند دانستن تاریخ دقیق تولد هستند و وارد کردن تاریخ دقیق، اهمیت زیادی دارد.

۱۰: یکی دیگر از بخش‌هایی که هنگام ساخت حساب کاربری جیمیل خواهید دید، بخش مربوط به تعیین جنسیت است. جنسیت خود را برای مذکر و مونث به ترتیب با انتخاب گزینه‌های Male و Female اعلام کنید.

۱۱: گزینه Next را که با رنگ آبی در قسمت پایین صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.

۱۲: گزینه ارسال (Send) را که با رنگ آبی در پایین صفحه قرار دارد، انتخاب کنید. در صورتی که شماره تلفن خود را وارد کرده باشید، یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد تا بدین ترتیب، احراز هویت انجام شود.

۱۳: کد احراز هویت که توسط گوگل و ازطریق پیامک برای شما ارسال شد را درون کادر موردنظر، وارد کرده و گزینه Verify را انتخاب کنید.

چگونه جیمیل بسازیم؟

۱۴: در ادامه باید میان گزینه‌های Yes ،I am In یا Skip یک کدام را انتخاب کنید. در صورتی که قصد دارید شماره تلفن بیشتری را وارد کنید، روی گزینه اول و در غیر این صورت، گزینه دوم را تأیید کنید.

چگونه جیمیل بسازیم؟

۱۵: در صورتی که صفحه حریم خصوصی (Privacy and Terms Policy) را مطالعه کنید، با اطلاعاتی که گوگل جمع‌آوری و استفاده می‌کند، آشنا خواهید شد.

۱۶: به سمت پایین صفحه حرکت کرده و گزینه I Agree را انتخاب کنید؛ این گزینه با رنگ آبی در پایین بخش موردنظر قرار دارد. هنگامی که تأیید نهایی انجام شود، به‌صورت مستقیم وارد حساب کاربری جیمیل جدید خود خواهید شد.

چگونه جیمیل بسازیم؟


رژيم حقوقي درياي خزر

کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر امضا شد | متن کامل - همشهری آنلاین


رژیم حقوقی دریای خزر :

نظام حقوقي درياي مازندران و وضع ويژه حقوقي آن بوسيله قراردادها و معاهده‌نامه‌هاي منعقده بين دولت ايران و دولت شوروي سابق تعيين شده بود رژیم حقوقی دریای خزر، یکی از مهم‌ترین مسائل دریای خزر است که پس از فروپاشی شوروی، اهمیت بیشتری پیدا کرد .

پیشینه موضوع :

درابتدا، وضعیت حقوقی کشتی‌رانی در دریای کاسپین به وسیله معاهدات ۱۸۲۸میلادی، با روسیه تزاری و در هشتم اسفند ۱۲۹۹ خورشیدی (۲۶ فوریه ۱۹۲۱میلادی) و پانزدهم فروردین ۱۳۱۹ خورشیدی (پنجم آوریل ۱۹۴۰میلادی) میان ایران و شوروی سابق، مشخص شده بود. بدین گونه که ایران براساس قرارداد ترکمان چای در سال ۱۲۰۷خ (۱۸۲۸م) از داشتن نیروی دریایی و کشتی‌رانی در دریای کاسپین محروم شده بود. با انقلاب کمونیستی ۱۹۱۷ لنین شخصاً معاهدات تزاری با ایران را لغو کرد که منجر به قرارداد ۱۹۲۱ میان ایران و اتحاد جماهیر شوروی شد و دوباره ایران در حق کشتی‌رانی در دریای کاسپین شریک شد و مطابق عهدنامه مودت و دوستی (۱۳۰۰/ ۱۹۲۱)، به ایران و شوروی به تساوی حق کشتی‌رانی اعم از نظامی و غیر آن داده شده و در قرارداد بازرگانی و دریانوردی (۱۳۱۹ / ۱۹۴۰) جزئیات رژیم دریانوردی مشخص گردید. در این معاهدات، هیچ اشاره‌ای به چگونگی استفاده از منابع بستر و زیر بستر دریا نشده‌است. همچنین در این قرارداد مهم به تعیین دقیق مرزهای آبی دو کشور و تحدید حدود نشده‌است

هیچ‌کدام از دولت‌های دیگر ساحل کاسپین (به جز روسیه و ایران) دارای ناوگان تجاری یا نظامی خاصی در دریای کاسپین نیستند، این روش، پهنه دریای کاسپین را به صورت جولانگاه اختصاصی ناوگان نظامی روسیه و نیز ناوگان تجاری و ماهیگیری روسیه درمی‌آورد. در مقایسه با ناوگان بزرگ دریایی روسیه در دریای کاسپین، کشورهای دیگر تنها دارای نیروهای کوچک به صورت گاردهای ساحلی ضعیف و بسیار محدودی در دریای کاسپین هستند

شرايط جديد :

پس از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي سابق، چند دولت جديد در شمال ايران بوجود آمد، از بين اين کشورها: ترکمنستان‌ـ قزاقستان و آذربايجان و نيز دولت فدراتيو روسيه در حاشيه و سواحل درياي مازندران بوجود آمده و قرار دارند. اين مسئله اکنون قابل بررسي است آيا کشورهاي جديد طبق اصل جانشيني دول در حقوق بين‌الملل وارث نظام حقوقي موجود مي‌باشد يا خير؟ و به عبارت ديگر آيا قراردادهاي منعقده بين ايران و شوروي سابق تعهدات مشابهي را براي دول جديد بوجود آورده است يا خير؟ دولت روسيه فعلي جهوري‌هاي جديد رانسبت به تمامي تعهدات ناشي از قراردادهاي سابق را متعهد مي‌داند

مسئله قابل توجه اينست که به نظر روسيه قرارداد 1921 بين ايران و شوروي سابق که در آن حقوق مساوي براي کشتيراني در آبهاي درياي مازندران پيش‌بيني شده است، امکان نظام حقوقي بهره‌برداري از منابع درياي مازندران است و حاکميت بر آن تابع اصول حقوق بين‌الملل مربوط به درياها نمي‌باشد و مسئله تحديد حدود مناطق دريايي مطرح نمي‌باشد. طبق اصول قرارداد 1921 استفاده از درياي مازندران بين دول حاشيه آن به‌صورت مشاع است و ظهور دول جديد به خودي خود بر نظام حقوقي موجود در درياي مازندران ندارد. دولت روسيه در سازمان ملل سندي را به بخش حقوق درياها تسليم نمود و اعلام کرد که در جمهوري‌هاي جديد را نسبت به قراردادهاي 1921 و 1940 متعهد مي‌داند. برعکس دولت جمهوري آذربايجان صريحاً خود رانسبت به اين معاهدات و قراردادها متعهد نمي‌داند و براساس همين طرز تفکر مبادرت به انعقاد قراردادهايي با شرکت‌هاي نفتي کرده است.1 دولت‌‌هاي ترکمنستان و قزاقستان نيز اين رويه را پيروي مي‌نمايند. نظريه نمايندگان دولت و جمهوري اسلامي ايران کم و بيش در جهت قدرت اجرايي قراردادهاي مصوبه 1921 و 1940 بوده است، در عين حال پيشنهاداتي دربارة افزايش حوزه انحصاري ماهيگيري از 10 مايل به 20 مايل يا بيشتر مطرح است .

بهترین منابع کنکور 1401

معرفی منابع کنکور تجربی 1400؛ تضمین قبولی در 5 دقیقه! - مجله کتاب کنکور  کنکور رشته ی تجربی


بهترین منابع ادبیات کنکور ۱۴۰۱ برای نظام جدید و قدیم

در ادبیات کنکور هم منابع مبحثی و هم جامع با کیفیت بالا در بازار آموزش وجود دارد.

بهترین کتاب جامع ادبیات کنکور:

ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج برای نظام جدید و همچنین ادبیات میکرو طبقه بندی گاج برای نظام قدیم جزو بهترین کتاب های کمک آموزشی جامع درس ادبیات کنکور می باشند.

بهترین کتاب های مبحثی ادبیات کنکور:

هفت خوان خیلی سبز به طور مبحثی از منابع خوب ادبیات کنکور است که برای مباحث قرابت معنایی ، آریه های ادبی ، دستور زبان و … می تواند مفید باشد.

انتشارات نشر الگو نیز برای قرابت معنایی و آرایه های ادبی با کیفیت کار کرده است و می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

اگر حس می کنید نیاز به توضیحات کامل و حجیم برای ادبیات دارید به سراغ ادبیات نشر دریافت و دکتر هامون سبطی بروید.این کتاب ها با توجه به حجم بالای خود به خصوص در ابتدای سال تحصیلی می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

سری کتاب های لقمه ی انتشارات مهر و ماه نیز برای تاریخ ادبیات و همچنین لغت و املا یکی دیگر از گزینه های موجود است.

بهترین کتاب های سال به سال ادبیات کنکور:

اگر دانش آموز سال دهم یا یازدهم هستید و یا سطح ضعیفی در ادبیات دارید کتاب های سال به سال نیز برای شما مناسب است.

ادبیات سیر تا پیاز گاج برای سطح درسی ضعیف در درس ادبیات و کتاب های سال به سال نشر الگو برای دانش آموزان متوسط به بالا.

البته دانش آموزان سال دهم و یازدهم نیز در صورت سطح درسی مطلوب می توانند مثل کنکوریها مستقیم به سراغ کتاب های جامع و یا مبحثی بروند.


بهترین منابع دینی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

سری کتاب های دین و زندگی جامع میکرو گاج که در دو جلد چاپ شده است انتخاب بسیار مناسبی برای نظام قدیم و جدید است.

این کتاب با درسنامه ی مناسب ، جدول آیات و احادیث ، بررسی اندیشه و تحقیق ها و همچنین بخشی تحت عنوان زیر ذره بین برای بررسی نکات خاص تمامی نیاز های شما در دین و زندگی کنکور را پوشش می دهد.

اگر قصد داشتید یک گام فراتر بروید و در کنکورهای ازمایشی تراز بالا بیارید بعد از تمرین کامل میکرو طبقه بندی گاج می توانید به سراغ انتشارات سفیر خرد بروید که نمودار های درختی و تست های تالیفی سخت تری را در خود جای داده است.


بهترین منابع عربی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

منابع جامع عربی کنکور:

منابع عربی دو انتشارات گاج و خیلی سبز برای کنکور مناسب است گرچه این کتاب ها هم برای نظام جدید و هم برای نظام قدیم چاپ شده اند اما برای نظام قدیم بیشتر کتاب عربی کامل گاج و برای نظام جدید عربی خیلی سبز خام موسوی توصیه می شود.

البته به غیر از کتاب های جامع می توانید کتاب های دو جلدی عربی پایه و سال آخر این دو انتشارات را نیز تهیه کنید.

واژه نامه ی عربی کنکور:

می توان گفت برای حل تست های درک مطلب عربی در کنکور و آزمونهای ازمایشی نیازی به تهیه ی واژه نامه ی عربی نیست و لغات اخر کتاب های درسی عربی هر سال کفایت می کند.


بهترین منابع زبان انگلیسی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

منابع جامع زبان انگلیسی کنکور:

کتاب زبان انگلیسی جامع خیلی سبز و بعد از آن کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران برای هر دو نظام جدید و قدیم منابع مناسبی هستند.

اگر در درس زبان انگلیسی کمی ضعیف تر هستید کتاب میکرو طبقه بندی گاج نیز مناسب است.

منابع تشریحی زبان انگلیسی داوطلبانی که سطح ضعیف تری دارند:

کتاب های زبان انگلیسی انتشارات خط سفید منابع تشریحی و خوبی برای داوطلبانی است که سطح انگلیسی ضعیف تری دارند به خصوص داوطلبان نظام قدیم.

منابع سطح بالاتر زبان انگلیسی برای داوطلبان قوی:

و نترسیم از متن انتشارات شبقره برای درک مطلب و کلوز تست منبع مناسبی است.مطالعه ی این کتاب نیاز به سطح خوبی در درس زبان انگلیسی دارد.

واژه نامه های انگلیسی:

در کتاب های واژه نامه ی زبان انگلیسی کنکور کتاب tik8 گاج مناسب تر است اما توجه داشته باشید که برای واژگان باید درس به درس تست زنی صورت گیرد.

انتخاب بهترین منابع کنکور 1401 رشته ی تجربی

بهترین منابع زیست شناسی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

برای هر دو نظام قدیم و جدید زیست شناسی خیلی سبز میتواند گزینه ی مناسبی برای شروع باشد بعد از کار کردن آن می توان به سراغ زیست شناسی نشر الگو برای حل تست بیشتر رفت.

البته زیست IQ گاج نیز منبع خوبی است اما نه برای این موقع از سال و بیشتر برای نیمه ی دوم سال تحصیلی توصیه می شود.

کتاب زیست به روش تک رقمی های آقای پوریا بیاتی نیز برای حل تست بیشتر داوطلبان نظام جدید مناسب است.

منابع زیست شناسی کنکور برای داوطلبان ضعیف و تغییر رشته ای ها:

اگر سطح درسی ضعیف تری دارید یا به رشته ی تجربی تغییر رشته داده اید کتاب فاگو زیست برای ارتباط بهتر با درس زیست شناسی مناسب است.سایر داوطلبان نیز اگر در مباحثی مشکل دارند برای رفع مشکلات خود می توانند به طور مبحثی از این کتاب استفاده کنند.


بهترین منابع شیمی تجربی کنکور ۱۴۰۱ برای نظام جدید و قدیم

بهترین منبع شیمی سال دهم نظام جدید و سال دوم نظام قدیم:

شیمی انتشارات مبتکران مناسب ترین منبع برای سال دهم و سال دوم نظام قدیم است.

بهترین منبع شیمی سال یازدهم نظام جدید و سال سوم نظام قدیم:

برای شیمی سال یازدهم و همینطور سال سوم نظام قدیم شیمی انتشارات خیلی سبز پیش نهاد می شود.

بهترین منبع شیمی سال دوازهم نظام جدید و پیش دانشگاهی نظام قدیم:

باز هم انتشارات خیلی سبز کتاب شیمی سال آخر بهتری دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

منابع شیمی کنکور سطح بالا:

سری کتاب های شیمی انتشارات فار و همچنین شیمی IQ گاج از سطح بالاتری برخوردار هستند و در صورتی که به تسلط مطلوبی در شیمی کنکور رسیدید می توانید به سراغ این منابع برای حل تست بروید.

داوطلبان نظام قدیم با توجه به اینکه کتاب های شیمی برای شما سخت تر پیدا می شود در این درس حتی کتاب شیمی چاپ سال 94 و 95 + سوالات کنکور سال های اخیر نیز کافیست.


بهترین منابع فیزیک تجربی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

بهترین منبع فیزیک جامع برای کنکور نظام قدیم و جدید:

فیزیک گاج نقره ای برای نظام قدیم و فیزیک گاج میکرو طلایی برای نظام جدید از بهترین منابع فیزیک کنکور هستند هر دو مجموعه 4 جلدی هستند. دو جلد متعلق به فیزیک پایه و دو جلد نیز فیزیک سال آخر.

مجموعه 4 جلدی فیزیک خیلی سبز نیز می تواند بعد از انتشارات گاج انتخاب مناسبی باشد.

بهترین منبع آموزشی فیزیک کنکور:

اگر در برخی مباحث فیزیک مشکل دارید و نیاز به توضیحات بیشتری حس می کنید. می توانید از کتاب فیزیک انتشارات مبتکران آقای شهریاری استفاده کنید.


بهترین منابع ریاضیات تجربی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

بهترین منبع ریاضیات تجربی اگر به کلاس کنکور می روید:

اگر به کلاس کنکور می روید ، جزوه ی مناسبی دارید یا دی وی دی های آموزشی تهیه کرده اید می توانید در مرحله ی اول از کتاب ریاضیات تجربی آبی قلم چی استفاده کنید.

بهترین منبع جامع ریاضیات تجربی کنکور:

کتاب ریاضیات تجربی جامع مهر و ماه و جامع ریاضی با طعم گلابی می تواند منبع آموزشی مناسبی باشد مخصوصا برای نظام جدید ، همچنین کتاب ریاضیات تجربی انتشارات تخته سیاه نیز منبع آموزشی خوبی است بیشتر برای داوطلبان نظام قدیم.

بهترین منبع ریاضیات تجربی سطح بالای کنکور:

ریاضیات تجربی انتشارات خیلی سبز از سطح بالایی برخوردار است و برای حل تست بیشتر بعد از تسلط نسبی مناسب است


انتخاب بهترین منابع کنکور 1401 رشته ی ریاضی

بهترین منابع ریاضیات رشته ی ریاضی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

بهترین منابع تستی ریاضی کنکور :

کتاب های ریاضی 2 ، حسابان و دیفرانسیل نقره ای انتشارات گاج برای نظام قدیم مناسب هستند.

کتاب های میکرو طلایی گاج نیز برای دروس ریاضی 1 ، حسابان 1 و 2 در نظام جدید جزو منابع خوب هستند.

بهترین منابع آموزشی ریاضی کنکور :

اگر نظام قدیم هستید و احساس نیاز به کتابی برا پوشش بعد آموزشی می کنید کتاب ریاضیات جامع خیلی سبز برای رشته ی ریاضی و همینطور ریاضی با طعم آلبالو انتشارات کوله پشتی برای شما مناسب است.

اگر دواطلب نظام جدید هستید و دنبال کتابی برای بعد آموزشی ریاضیات میگردید به شما ریاضیات جامع مهر و ماه را پیشنهاد می کنیم.


بهترین منابع هندسه کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

بهترین منابع هندسه کنکور نظام قدیم :

هندسه ی 1 و 2:

گاج میکرو طبقه بندی برای هندسه پایه منبع خوبی است. اگر سطح ضعیف تری دارید می توانید از آبی قلمچی نیز استفاده کنید.

هندسه پایه آبی قلمچی از معدود کتاب های سری آبی قلم چی است که درسنامه و پاسخنامه ی خوبی نیز دارد.

کتاب هندسه ی نشر الگو آقای بیگی را برای تست زنی سطح بالاتری از سوالات می توانید تهیه کنید.

هندسه ی تحلیلی:

کتاب هندسه ی تحلیلی انتشارات خیلی سبز از سایر گزینه ها برای این درس بهتر است گرچه اگر علاقه ای به تست های سنگین تر داشتید مانند هندسه ی پایه برای حل تست بیشتر به سراغ هندسه ی تحلیلی انتشارات نشر الگو بروید.

هندسه ی تحلیلی انتشارات خوشخوان نیز یکی دیگر از منابع خوب این درس است.

بهترین منابع هندسه کنکور نظام جدید :

برای هندسه ی 1 و 2 و 3 نظام جدید بدون شک به سراغ هندسه ی میکرو طلایی گاج بروید و برای حل تست بیشتر و تقویت خلاقیت در درس هندسه انتشارات نشر الگو گزینه ی خوبی است.


بهترین منابع ریاضیات گسسته کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

ریاضیات گسسته گاج میکرو طبقه بندی برای نظام قدیم و کتاب گسسته و آمار و احتمال میکرو طلایی گاج برای نظام جدید جزو منابع خوب این درس هستند.

برای کار قوی تر مخصوصا مباحثی مباحثی مثل گراف و نظریه اعداد به سراغ نشر الگو بروید.


بهترین منابع آمار و احتمال کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

برای آمار و احتمالات رشته های تجربی ، ریاضی و انسانی انتشارات گاج پیشنهاد می شود.

برای آمار و احتمال ریاضی به طور مجزا به سراغ انتشارات خیلی سبز بروید.


بهترین منابع فیزیک ریاضی کنکور 1401 برای نظام جدید و قدیم

بهترین منبع فیزیک جامع برای کنکور نظام قدیم و جدید:

فیزیک گاج نقره ای برای نظام قدیم و فیزیک گاج میکرو طلایی برای نظام جدید از بهترین منابع فیزیک کنکور هستند هر دو مجموعه 4 جلدی هستند. دو جلد متعلق به فیزیک پایه و دو جلد نیز فیزیک سال آخر.

مجموعه 4 جلدی فیزیک خیلی سبز نیز می تواند بعد از انتشاراتگاج انتخاب مناسبی باشد.

بهترین منبع آموزشی فیزیک کنکور:

اگر در برخی مباحث فیزیک مشکل دارید و نیاز به توضیحات بیشتری حس می کنید. می توانید از کتاب فیزیک انتشارات مبتکران آقای شهریاری استفاده کنید.

بهترین منبع فیزیک کنکور سطح بالا:

داوطلبان رشته ی ریاضی برای حل تست بیشتر و سنگین تر می توانند به سراغ فیزیک انتشارات الگو بروند.

انتخاب بهترین منابع کنکور 1401 رشته ی انسانی

از آنجایی که در رشته ی انسانی 5 زیر گروه متفاوت داریم بحث انتخاب منابع کنکور انسانی مقداری گسترده تر است.

با توجه به زیر گروه انتخابی و اهمیت و ضریب آن درس در زیر گروه مورد نظر ممکن اس انتخاب هاتغییر کنید.

در رشته ی انسانی 4 انتشارات فعال تر و با کیفیت داریم:

  1. انتشارات گاج

  2. انتشارات خیلی سبز

  3. انتشارات مشاوران

  4. انتشارت مهر و ماه

بهترین منبع عربی اختصاصی رشته ی انسانی:

منبع اول در عربی اختصاصی رشته ی انسانی مربوط به انتشارات گاج است البته کتاب عربی اختصاصی انتشارات خیلی سبز نیز گزینه ی خوبی است.

بهترین منبع ادبیات اختصاصی رشته ی انسانی:

برای ادبیات اختصاصی رشته ی انسانی می توانید به سراغ ادبیات اختصاصی میکرو انتشارات گاج بروید.

بهترین منبع جغرافیا و تاریخ رشته ی انسانی:

در تاریخ و جغرافیا رشته ی انسانی اولویت با متن کتاب درسی است و بعد از آن می توانید به سراغ سری کتاب های لقمه ی انتشارات مهر و ماه بروید.

بهترین منبع فلسفه و منطق رشته ی انسانی:

بهترین منبعذدرس فلسفه و منطق رشته ی انسانی کتاب خیلی سبز است گرچه کتاب فلسفه و منطق انتشارات مبتکران آقای حجازی نیز کتاب خوبی است.

بهترین منبع اقتصاد رشته ی انسانی:

اگر در درس اقتصاد رشته ی انسانی ضعیف هستید به سراغ آبی قلمچی یا میکرو گاج بروید.

کتاب اقتصاد از سری کتاب های ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز نیز انتخاب خوبی است.

همچنین کتاب لقمه ی مهر و ماه خانم چینی ساز اگر سطح خوبی در درس اقتصاد دارید مناسب است.

بهترین منبع ریاضی و آمار رشته ی انسانی:

انتخاب اول در ریاضیات و آمار رشته ی انسانی انتشارات خیلی سبز است و بعد از آن انتشارات مبتکران در اولویت بعدی است.

بهترین منبع جامعه شناسی 1 و 2 و 3 رشته ی انسانی:

کتاب جامعه شناسی 1 و 2 و 3 انتشارات مشاوران پیشنهاد اول ما است و بعد از آن خیلی سبز را پیشنهاد می کنیم

تحقیق درباره اموال منقول و غیر منقول


سرفصل های این تحقیق که بصورت فایل WORD تهیه شده :

  • چه چیزی در قانون مال تلقی می شود؟
  • به چه مالی منقول می گویند؟
  • به چه مالی غیر منقول می گویند؟
  • انواع اموال غیر منقول کدام است؟
  • انواع مال منقول کدام است؟

  • علت تقسیم بندی اموال به منقول و غیر منقول چیست؟
  • آثار تقسیم اموال به منقول و غیر منقول
  • ویژگی‌های اموال غیر منقول
  • مقررات عمومی توقیف اموال
  • الزامات قانونی جهت توقیف اموال
  • نمونه دادخواست با موضوع رفع اثر از اموال توقیفی غیرمنقول
  • چهار تا دین غیر منقول تبعی (غیر منقول)
  • اصطلاح اجرت المسمی
  • اجرت المثل
  • تعیین مال غیرمنقول و ملک به عنوان مهریه

برای خرید این فایل بر روی لینک زیر کلیک کنید

خرید فایل


موجودات عجیب دریایی گوشت پای این پسر را خوردند!

پدر او می گوید: "پسرم پاهایش را زیر شن و ماسه‌های ساحل فرو کرده بود؛ بعد از نیم ساعت که پسرم پاهایش را از میان شن‌های ساحل بیرون کشید اول تصور کردیم شن‌ها به پاهای او چسبیده‌اند اما بعد فهمیدیم که این موجودات ریز پوست و گوشت پاهای پسرم را از بین برده‌ و موجب خونریزی زیاد شده‌اند".
موجودات اسرار آمیز گوشت پای این پسر را خوردند!


«جارود» پدر «سم» نوجوان ۱۶ ساله ی آسیب دیده درباره این حادثه می‌گوید: "پسرم پاهایش را زیر شن و ماسه‌های ساحل فرو کرده بود؛ بعد از نیم ساعت که پسرم پاهایش را از میان شن‌های ساحل بیرون کشید اول تصور کردیم شن‌ها به پاهای او چسبیده‌اند اما بعد فهمیدیم که این موجودات ریز پوست و گوشت پاهای پسرم را از بین برده‌ و موجب خونریزی زیاد شده‌اند".
موجودات اسرار آمیز گوشت پای این پسر را خوردند!

بنابراین گزارش، یک متخصص از دانشگاه «نیو ساوث ولز» با بیان اینکه پیش از این چنین موردی مشاهده نشده، اظهار داشت: "احتمال می‌رود این جانوران گونه‌های بی مهره دریایی و شپش دریایی باشند؛ هر چند برای چنین خونریزی شدیدی باید تعداد نسبتا زیادی از شپش دریایی وجود داشته باشد".
کارشناسان می‌گویند این موجودات به طور دقیق شناسایی نشده‌اند اما مشخص است که علاقه زیادی به گوشت دارند.
موجودات اسرار آمیز گوشت پای این پسر را خوردند!
موجودات اسرار آمیز گوشت پای این پسر را خوردند!
1